- Kurier
- Własny transport
- Indywidualny koszt wysyłki
- Odbiór osobisty
- Przelew
- Płatność on-line
- Płatność za pobraniem
Poniżej znajdą Państwo szczegółowe informacje dotyczące warunków dostawy zamówień realizowanych przez sklep PolskieKraty.pl
Kurier powinien udostępnić druk do wypełnienia, w przypadku jego braku należy napisać pisemne oświadczenie. Oświadczenie musi zawierać datę oraz podpisy Kupującego i kuriera. Kurier powinien dostarczyć oryginalny druk oraz ponownie spisać protokół.
Reklamacje odnośnie uszkodzeń mechanicznych, braków w przesyłce są rozpatrywane tylko w przypadku spisania w obecności kuriera protokołu szkodowego. Kupujący zobowiązany jest do niezwłocznego kontaktu z NAMI, w czasie nie dłuższym jednak niż 48 godzin od momentu dostarczenia przesyłki.
UWAGA! Przyjęcie przez Państwa przesyłki bez zastrzeżeń w czasie określonym powyżej spowoduje wygaśnięcie roszczeń z tytułu uszkodzenia mechanicznego lub ubytku. Jeżeli w momencie odbioru przesyłki nie zostanie spisany protokół szkodowy droga reklamacji zostanie zamknięta.
Protokół musi być spisany zaraz po otrzymaniu przesyłki. Kopia protokołu musi być dostarczona do NAS w ciągu 7 dni roboczych od spisania tego dokumentu. Brak dokumentu jest równoznaczny z zamknięciem sprawy reklamacyjnej.
880 865 465
880 865 465